قیمت پاوربانک روموس Romoss Sense Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک روموس Romoss Sense Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر یکی ار با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی روموس می باشد. این محصول در وزن 127 گرم و ظرفیت اسمی 5000 میلی آمپر طراحی شده است. هم چنین پاوربانک روموس Romoss Sense Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر دارای توع باتری لیتیومی و ولتاژ ورودی 5 ولت نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک روموس Romoss Sense Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات

فارسا کالا:

در بازارهای جهانی شرکت های مختلفی وجود دارد که لوازم جانبی موبایل متنوعی برای گوشی ها و تبلت های هوشمند تولید می کنند.شرکت روموس یکی از این شرکت هاست که بزرگترین تولید کننده پاوربانک ها با فناوری های جدید می باشد. پاور بانک Sense Mini  محصول شرکت Romoos با ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت و باتری به کار رفته در آن از سری باتری های لیتیوم پلیمری است که از وزن کمی نیز بهره مند میباشند. استفاده از این نوع باتری باعث شده است تا وزن نهایی پاور بانک کمتر شود. استفاده از سلول جدید پلیمری A+ باعث ایمن تر شدن این باتری شده است و بهتر از سایر باتری ها می باشد. چیپست هوشمند به کار رفته در پاور بانک می تواند به صورت خودکار بهترین جریان برای انتقال شارژ را تشخیص دهد و از خروجی پاور بانک اعمال کند. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده که روی سطح آن حفره‌های ریزی وجود دارد تا مانع لغزش پاوربانک از روی سطوح و دست شود.این پاوربانک همانند سایر مدل های برند روموس با کیفیت و مقاوم، ایمنی فوق‌العاده بالا و طراحی نسبتا سبک و خوش گریپی داشته که از دست گرفتن آن‌ حسی خوبی بهتان دست خواهد داد و  حس لوکس بودن را به شما منتقل می‌کنند.پاور بانک Orico LD200 20000mAh دارای یک پورت خروجی usb می‌باشد و توانایی گوشی و یا تبلت را دارد. این کار باعث می شود تا در وقت صرفه جویی شود. ظرفیت این پاور بانک نیز 5000 میلی آمپر ساعت میباشد که مقدار فوق‌العاده خوبی برای یک پاوربانک است. و می‌تواند همراه بسیار خوبی در سفرها و گردش ها باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می‌توان به سازگاری کامل با انواع دوربین ها، تبلت ها و دستگاهی دارای ولتاژ ۵ ولت اشاره نمود. رنگ بندی پاور بانک بسیار جذاب می باشد. رنگهای سفید، صورتی و مشکی و قهوه ای رنگهایی می‌باشند که برای محصول در نظر گرفته شده است

 

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

پاور بانک Romoss Sense Mini قابلیت شارژدهی به یک دستگاه در هر لحظه را دارد و به یک پورت خروجی USB مجهز است. شدت جریان این پورت برابر با 2.1 آمپر است که باعث ارائه سرعتی بسیار مطلوب، به خصوص در هنگام شارژ گوشی می شود. این میزان شدت جریان برای شارژ تبلت هم مناسب به نظر می رسد. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس Sense Mini، می توان سرعت شارژدهی و کارایی آن را مناسب ارزیابی کرد. ضمن اینکه این شارژر همراه از دستگاه متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، شارژ بیش از حد، افزایش ولتاژ و اتصال کوتاه محافظت می کند و سبب افزایش عمر باتری گوشی شما می شود. 

 

همان طور که اشاره شد، شارژر همراه روموس Sense Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت عرضه شده است. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای یک تا دو بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته این تعداد دفعات شارژدهی ممکن است متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، از این مقادیر کمتر یا بیشتر شود. همچنین پاوربانک گوشی روموس مدل Romoss Sense Mini برای شارژ کردن سایر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و... هم کارایی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 18 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی